Det hade man ju inte trott!

Snart läggdags för mig, i morrn ska vi träffas alla brudarna och dricka lite gott och prata massa strunt och sen ut på stan :) Det ni!
Jossan ringde mig när vi satt och åt och undrade om vi skulle åka o träna, sagt o gjort. Jag cyklade. 1.5 mil blev det. Och det känns i benen att det var ett tag sedan om man säger :) Men ack så skönt! A och O när man tränar tycker jag är musik, och nu kände jag att det var dags att byta ut lite på I-poden, har ju även spotify på Iphonen, men jag kommer ju inte på nån musik att lägga i spellistor, tips någon?
Mina skruttisar mår bra! :) Neo hade feber nån dag här i början på veckan och Stella igår, efter sprutorna på ettårskontrollen.
Vi har ju undrat varför hon vaknat på natten och velat ha välling (hon slutade äta på natten runt 2 månaders ålder) Men har nu verkat ha ett behov av det, det visade sig att hon vuxit hela FYRA centimeter på fem veckor, så det kanske inte är så konstigt?

Delar med mig av ett telefonsamtal Neo hade häromdagen
"Ja, mmm, ja vi leker, ja jo,  jahapp.. Vänta lite Ante.... Stella aj aj du får inte göra sådär... Hej igen..." och så fortsatte samtalet ha ha ha :)

Nu blir det sängen så ja orkar med att vara vaken i morgon kväll, det är säkert nån som vaknar inatt :) Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0