Ensam utan schlager!

Idag har det varit barnen och jag, vi har hunnit med en del :) Bakat, bjudit mormor o morfar på fika, lekt en himla massa, ritat teckningar, varit ute ganska länge, och sen var d kväller!
Jag frågade Neo på kvällningen för han såg så himla trött ut, är du trött Neo?
Varvid han svarar Näe tok.... Men snart alle fall. Ha ha söt!
Lite mer roligt som kommer från Neo nu:

Vi satt och kikade på bolibompa innan läggdags och från ingenstans får jag världens kram och han säger: Jaaa du mamma, du är rolig du :)
Och vilken fantasi en 3-åring har. När vi satt och åt så sa han:
Neo: Mammaaaaaaa... I natt, då hörde jag tjuvar på nedervåningen.
Mamma: Hur lät det då då?
Neo: Tramp tramp tramp tramp
Mamma: Näe men det finns ju inga tjuvar
Neo: Johooo, dom var helt svarta också med oranget hår
Ha ha ha!

När han hade bajsat häromdagen så sa han:
"Vi måste skynda oss att spola så att inte Stella äter upp det, för då blir hon sjuk..... Avundssjuk" :)
Dom fick varsit alla hjärtansdag paket av mormor och morfar idag:
"Jag öppnar Stellas ja mamma, hon äter alla fall bara upp det hon"
"Ska Stella inte suga nå mer på dina tuttar mamma" Frågade han i morse när ja höll på att klä på mig, det var ju ett antal månader sedan hon slutade med det :) Vilket minne å då :)

Pappa ska lämna honom hos dagmamman:
"Gå in du pappa, jag väntar i bilen ja"

Nu ska jag kika på ett avsnitt av Greys, och sen blir det nog sängen! Stella har krånglat de senaste veckorna med sömnen, en natt la jag över henne i vår säng. Och ack så hon snurrade runt och hade sig i sömnen, jag är glad för att våra barn sovit i egen säng från dag 1. Även om det är jättemysigt att ta över dom ibland, så är det skönt att veta att dom sover bäst själv. 
Hoppas ni har en bra helg och att vi slipper detta i morgon bitti:


 
Såhär såg det ut när vi öppnade dörren i förrgår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0