Ny vecka!

Sitter här och pluggar mitt i natten, tanken var att jag skulle göra klart en liten uppgift bara, och så vips har ja gjort halva kursen! Skönt. Nu är det bara några uppgifter kvar och dom tänkte jag göra klart nästa vecka. Denna kurs läser jag utöver sjuksköterskeprogrammet och den pågår fram till Juni, men gör jag inte klart d snart så kommer man sitta där i slutet och jag har på känn att jag får kämpa med läkemedelsräkningen då! Det stundar en sån tenta också nämligen, jag är så otroligt dålig på matte. Och anledningen till att jag klarade den första på min första skrivning är enbart tur. Jag lovar!
Idag har vi haft fikabesök av farmor, och sen fick vi middag hos mina föräldrar. Vilket slutade traumatiskt för våra skruttar, Neo ramlade i bordet och slog läppen som sprack rejält. Och Stella blev skrämd av deras hund (hon blev livrädd) och satt och snyftade länge i mitt knä, hon verkade chockad stackarn!
Hon går mer och mer nu och har gått massa steg själv idag, bara för några dagar sedan var hon jätterädd. Och hon vill helst bara hålla i en hand nu när man går med henne, men det ser lite roligt ut när hon knatar runt för hon är så mini :) Jag vet inte om det är bara för att jag jämför henne med Neo för hon är längre än normalt och väger precis som hon ska, ändå känns det helt fel att hon stapplar runt med små steg här hemma :) Gofia!
Hon pratar med också nu, och härmar allt. När vi läser hennes favoritbok så ska hon alltid visa vad som står på sidorna med gester och små ord. Hon älskar att läsa, och kommer ofta ofta krypandes med en bok och sätter sig i knät, det betyder- Här läs, NU! :)
Näe nu är det dags för sängen, jag känner mig rätt nöjd för idag nu när klockan är snart halv ett, (Jonas ligger o snarkar i soffan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0