Härlig Tisdag!

Sikken stressig morgon, halv åtta klev vi upp idag igen och kvart i nio skulle alla tre ha ätit frukost, borstat tänder, blivit tvättade och klädda. Så jag var genomsvettig innan vi kom utanför dörren.
Sen jag hade lämnat Neo vid nio åkte Stella och jag till öppna förskolan, hon verkade stormtrivas där nu, innan när vi varit där har hon ju inte haft så mycket utbyte utan mest suttit och tittat men nu kröp hon runt i full fart och sprang omkring med vagnarna där. Mystroll! Hon är så söt när vi sätter oss i bilen på morgonen och slår på radion, hon börjat direkt att digga järnet :) Ha ha det är så gulligt!!!!
Efter öppna förskolan åkte vi ner med A och J ner på stan, där blev det lite shopping, inredning vad annars? :)

När vi hämtat Neo blev det en sväng till mormor och morfar där åt vi lite mellis för att sen hämta pappa på jobbet. Sen åkte vi faktiskt och hämtade hem tapetböcker så nu har vi nog bestämt oss för en tapet till Stellas rum. Den turkosa med rosor som jag la ut sist, den blir det fast den är lila och annan färg på blommorna, hittade ingen bild men den är supersöt!

Presenttips, denna är underbart söt till dockorna tycker jag. Funderade först på en sån rosa med en krona på, men sån har de flesta och dessa e lite mer unika(?) Jag har inte sett den förr iaf. Kanske för att ja inte letat :)



Bilderna är lånade från Elsas hem

Hittade lite dockkläder på den sidan med, bedårande!:





Trädgårdsredskap så hon kan hjälpa farfar i trädgården i sommar kanske :)


Eller denna så hon kan bjuda engelsmännen i familjen på afternoon tea :)
Ja det finns mycket fint :)

Elsas hem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0