Nattsudd!

Borde lägga mig nu, ska lägga mig strax :) Jonas är o spelar match, han var hem en halvtimme o hämtade kläder efter jobbet bara så det har varit fullt upp för mig. Vi hade mina föräldrar här på fika jag och barnen, min pappa fyller år i morgon och då har ju vi barnvakt och ska fixa en massa så ja bjöd honom på fika här hemma istället. Inget märkvärdigt alls, slängde ihop en kladdkaka o lite grädde bara.
Stella blir 10 månader i morgon!! (?) Vid den här åldern ungefär lärde sig Neo att gå, det är jag glad att Stella inte kan ännu, jag tycker hon når så mycket som hon inte ska nå ändå :)
Jo det får mig att tänka på den stundande ettårs dagen, och jag tänkte börja fundera på presenter, man vet ju hur fort tiden går! Så då tänkte jag dels att jag skulle köpa lite dockkläder, jag tog hem några av mina dockor för jag tycker dom är så himla fina, mycket mycket finare än dom som finns att köpa nu. Men då vill jag ha tips på var man kan köpa söta dockkläder? Sticka vore gulligt, men jag har aldrig stickat något annat än halsdukar så ja vet inte om ja vågar mig på det :)
Vad annat kan man köpa till en liten tösabit som blir ett år? Jag har sett ett helt bedårande dockhus i vitt, rosa och lila. Det är ganska dyrt, men ack så fint. Jag tror ja får smöra lite för min sambo :) Han förstår sig inte på sånt där med dockhus osv. Precis som inte jag förstår mig på allt detta med bilar som han och Neo ibland pratar om he he tänk hur barn är redan från början, som inprogramerade på nått sätt!
Neo är så otroligt rolig varje dag och säger en himla massa skojiga saker. Jag MÅSTE börja skriva ner sakerna!
han är väldigt go också, allra helst mot lillasyster. Idag satt vi i soffan Neo och jag och han pussar mig på kinden och säger: Du är en riktig gofis du mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0