Nu är det dags!

Borde lagt mig för längesedan! Ögonen bränner och jag har ingen ork till duschen :) Men nu får jag ta tag i det! Stella sover inget vidare nu igen, tänderna som spökar, den ena har kommit fram så nu stoltserar hon med fem gaddar och en sjätte påväg. Jag kan inte minnas att Neo var påverkad när han fick sina tänder? För Stella är det som att trycka på en knapp, från att sova 12-14 timmar ostört på natten till att vakna 4-5 gånger per natt för att bli "omstoppad" :) Och när tänderna kommit fram trycka på knappen igen och sova bra igen... Hon är väldigt känslig om dagarna nu också. Men äter gör hon alla fall vilket känns skönt, två dagar nu har hon ätit två middagar på efter varandra he he och ska smaka precis allt som någon äter på. Idag på öppna förskolan var det en liten tjej som satt och åt på ett äpple under sången, då satt hon och pekade på henne och sa: Äta äta äta :) Ha ha sötfialotta!
I morgon är det jag och barnen hela dagen lång, tydligen har dom match långt åt skogen bort! Usch vad jag börjar tröttna på detta nu! Att man inte kunna ha ett "normalt" liv på helgerna, det är ju då som man skall hinna med att göra saker hemma såsom att få ordning överallt och tapetsera osv. Städa, tvätta, laga mat och allt runt kring barnen är väl ungefär det man hinner med när man är ensam tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0