Nu är det slut med míg!

Fick en perfekt natt inför tentaskrivande, Stella vaknade halv fyra (?) Och var jättepigg o pratade och pratade, hon somnade om efter cirka en timme med pappa i soffan, sen kom dom tillbaka in. Jag hade dock svårt att somna så nu känns det att man lever :)
Tentan... Ja det återstår att se, först kändes det rätt osäkert på många frågor, men när ja kollade upp dom när ja kom hem kändes det bättre.
Sen åkte vi till öppna förskolan, Neo älskar verkligen att vara där! Och sen var vi ner på stan, där Stella tappade sin snutte, och kunde verkligen inte somna ikväll. Sen ringde min pappa och han hade hittat den på en bänk utanför Åhléns :) Så han kom upp med den och när hon fått den och vi la henne vid 19 somnade hon på en sekund :) Skruttan!
Hon hade sagt en tvåordsmening massor med gånger i morse sa Jonas, när dom åt frukost hade hon pekat på Jonas macka o sagt "Pappa, backa. Pappa, backa" Tills hon hade fått smaka :)

Fick även ett samtal idag, och i sommar blir det jobb på akutmottagningen. Det kändes skönt! :) Kul ska det bli!!

Och för en vecka sedan började jag med viktväktarna igen (Nyårslöftet) och idag var det vägning, vågen visade minus 1.5 kilo och 2 centimeter rint magen! Så det blev inte sån tokig dag det här trots allt. Och alldeles snart ska jag se på Desperate Housewhives! Underbart! Jag har även ett avsnitt Parenthood men det får vänta för ikväll blir det tiiidigt i säng! Vi tänkte åka till Öppna förskolan i morgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0