TGIF!

Äntligen Fredag!!!!! Lovely! Dock måste ja plugga så fort Jonas kommer hem. Men det är ändå Fredag och det är mysigt!
Idag skall vi hämta ut tapeten till Stellas rum, jag beställde den igår! Förhoppningsvis hinner vi få upp den i helgen! Min sambo verkar tro att Stella ska börja sova i sitt rum när det är klart, jag håller inte riktigt med :)
Efter cirka 25 mail fram och tillbaka med skolan har jag äntligen fått mitt schema, det blir en lugn tid fram till April för mig vad det verkar, jag har läst det mesta av det dom kommer att läsa, dock så kommer jag att hänga med lite granna på det ändå för att friska upp minnet lite för min egen skull, det jag läste på slutet gick nog mest in och ut igen, var rätt fokuserad på barnafödandet :)

Vad barnen och jag ska hitta på idag lämnar jag öppet, vi blir nog bara hemma och leker inne. Det är ju så himla kallt nu igen! En liten sväng ska vi gå ut men det blir nog inte mer en 45 minuter högst. Neo är lite av en fryslort som mig :)
Han är himla duktig att leka och poa på själv nu Neo. Han kan försvinna upp på sitt rum och sita där o prata o leka. En favorit här hemma nu är att sitta och pyssla på bolibompa webben och ack så snabb han är med att ta sig fram på den sidan och behärska spelen. Dom lär sig så otroligt fort. Dock försöker vi att begränsa hans tid vid datorn, det känns ju inte helt bra att han sitter där jättemycket.




Här är tapeten vi valde, bilden lånade jag på boråstapeter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0