Tråkig stad!

Vilket dåligt utbud det finns i denna stad egentligen för barn! Som idag när vi är ensamma, hade det varit roligt att åka iväg på nått skoj, Söderhamn och bada hade varit en idé om det inte vore så att det är fel tid på månaden för mig :) Men annars då? Buspalatset, njaaae.... Stella har väl inte jätteskoj där kanske, det skulle funnits nått som passade barn i alla åldrar. Hur går det att åka och bada med en treåring och en 10 månaders på egen hand tror ni?
Vi ska alla fall åka ner på stan en sväng, jag har lovat Neo att han ska få gå på Biggans för att köpa Lördagsgodis :) Och han går o frågar mig hela tiden nu: "Har Stella vaknat" "Har Stella vaknat" :) Vi ska åka så fort hon sovit förmiddagsluren och så ska vi få i oss nån lunch...
Sen funderar jag på att ta tag i grinden, det verkar som jag får sätta upp den själv! Vi har haft den en månad nu och den sitter inte på plats, Suck!
Nästa helg ska barnen sova hos farmor och farfar, jag ska ha lite klassfest här hemma. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag håller med! Väldigt dåligt utbud!

2011-01-22 @ 12:05:03
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Marie

Idag - lördag är det gratis barnteater på teaterverkstan!

riktar sej till barn upp till 6 år, min Alma har sett föreställningen på dagis och hon var stormförtjust! Barnen får även sjunga med i kända barnvisor.

Två föreställningar idag 13.00 och 14.30

2011-01-22 @ 12:12:21
URL: http://marranlarssons.blogspot.com
Postat av: JennyLundin

Här finns inte heller mkt att göra för barn..badhuset har precis öppnat igen efter ha varit stängt i 6månader..ingen öppna fsk finns d heller..jo på tis o torsdagar ca 1,5h..men d är inte mkt att hänga i julgranen...ibland annordnar kyrkan här i Heby "Barnens dag"m olika aktiviteter å allt är gratis..men d händer typ 2 ggr per år.Ska man hitta på nåt får man åka in till Uppsala=en timmes restid:(

2011-01-22 @ 16:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0