Ännu mera skoj!

Kommentar från Neo : "Pappa, jag tänkte att vi kunde åka på Dollar och skjuta flaskor" Neo vill åka och bowla :)
Vilka uttryck, vi skrattade gott :) 
Jag konfunderades lite över min ettåring idag också, jag höll på att ta tempen på Neo, så sa jag till henne: Ska du känna om Neo är varm Stella, varvid hon går fram och känner honom i pannan :) Jahapp, det hade hon koll på!
30-års festen är nu avklarad och kvällen blev jättelyckad! Maten var uppskattad, Jonas och Per stod och grillade i regnet :) Tur d fanns tak över grillen!
I morgon börjar mitt sommarschema, känner mig faktiskt lite nervös. Men det ska bli himla roligt!!! Jonas får semester på Torsdag, bra timing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0