sköna sommarlov!

Nu har ja skrivit min sista tenta och skickat in min sista uppgift för den här gången, ett resultat är kommet och det var kanon! Bara två till att vänta innan hjärnan kan ta semester på riktigt från d där!
Nu är jag och barnen lediga, ja sen den 26:e Maj har vi varit lediga. Jag har gått in och jobbat nån dag sådär bara. Superskönt att kunna styra lite själv i en månad. 
Och nu har jag fyllt 30 år... Helt vansinnigt, jag känner mig verkligen inte som 30(!!!!!)år! I present av min kära sambo fick jag en resa till Barcelona, så vecka 26 åker vi! Sol/Bad/Storstad, kan det bli bättre? Neo vill gärna följa med säger han, jag hade tyckt det var jättemysigt men det är kanske dags att vi gör nått bara vi två? Det var ändå 3.5 år sedan sist. Visst vi har haft barnvakt över natten, men aldrig åkt iväg och gjort någonting bara vi två...
Nu ska jag sätta mig o kika på andra Twilight filmen, jag var inte så övertygad av 1:an :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0