Aaaaattchoooo!

Här vare sjukstuga igen! Neo hostar som aldrig förr och Stella likaså, framåt kvällningen var sjukstugan ett faktum, Stella somnade strax före 18 som vanligt men vaknade efter cirka 10 minuter av att hon hostade så hon kräktes. Så det var bara att klä av henne, riva ur sängen och bädda rent och hoppa i duschen. Neo var piggare igår och var med ner till Gävle, jag var ner och skrev tenta. Men nu vette tusan om det har kommit tillbaka...
Jag har börjat få ont i halsen, det svider i näsan och jag fryser om ryggen, precis som det alltid gör innan jag deckar.
Ibland undrar jag om det är någon som straffar oss, vi blir alltid sjuka vid så fel tillfällen, Jonas åker till Stockholm och jobbar i morgon och kommer inte hem förän på Torsdagkväll. Det känns lite tufft om ja kommer ligga i feber. Hemska tanke, men jag ska kurera mig! Nu ska ja krypa ner under en filt och läsa lantliv i väntan på solsidan!
Hoppas ni mår bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0