Börjar det bli dags!?

Nu är ja inne på min 4:e förkylningsvecka, min andra vecka med konstant huvudvärk. Eller ja värk i pannan och ner mot nacken. Nästan säker på att jag har bihåleinflammation, Det skall ju läka av sig själv numera. Men snart har jag fått nog, det funkar ju inte att gå på alvedon flera veckor!
Barnen mår bra och Stella var sin första dag hos dagmamman i morgon. Det hade gått som en dans, hon hade inte sagt ett knyst enligt dagmamman. Lättnad!

Idag tog jag och barnen ledigt :) En långdag fick räcka tycker jag så idag fick dom vara hemma, försöker läsa lite ikväll istället.
Så vi tog bussen ner på stan där vi mötte upp mormor som skulle gå till frisören med Neo. Det hade gått jättebra han hade suttit stilla hela tiden, och när dom skulle gå ut därifrån hade Neo sagt "Men nu var jag väl duktig mormor" :) ha ha!
Stella var rolig hon med häromdagen, vi satt och åt hos mina föräldrar och helt plötsligt skall Neo gå och bajsa så han gick iväg och ropade till Jonas "Pappa ska du också bajsa" varvid Stella säger "Bajsa" Helt klockrent, mamma pappa och jag tittade förvånat på varandra och skrattade :) Sötfia!
Inatt har hon stökat, hon var vaken i tre timmar och pratade och var ledsen omvartannat, hon håller på att få tänder i överkäken. Hon hade även lite feber i morse, som försvann rätt snabbt sen hon sovit en sväng.
Men jag är dessto tröttare och Jonas med antar jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0