....

Jaaa vad säger man? Synd att det inte gick hela vägen idag! Men dom spelade kanon tycker jag! Och var helt klart värda guldmedaljen! Men men....
Jag o barnen har kikat på finalen med mormor och morfar, Neo tyckte väl det var sådär.... :)
Nu har lillan slocknat o Neo står i duschen o sjunger! Stella sover jättebra nu igen så ja känner mig sådär pigg och solen gör ju sitt till den med! Underbart! Igårkväll somnade hon halv sex och vaknade inte förän kvart i åtta i morse, jösses!

Ikväll är det sista avsnittet av solsidan, det känns också trist. Kan vara den bästa svenska serien som någonsin gjort, eller det ÄR den bästa tycker jag!

Till nått roligt, Neo kom till mig idag och sa "Mamma, mamma, pappa har fått Tekoppar" Ha ha ha, han menade vattkoppor :) Jonas hade nå röda prickar på handen :) Tekoppar... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0