Tackar!

Äntligen är Lillfisan feberfri! Nu har vi gjort vårt fram till December tycker jag! Hon sover om nätterna och är mycket mycket piggare! Hostan är dock kvar, det känns som barnen kommer få dras med den ett tag!
Dock sjönk humöret ändå när jag kikade ut genom fönstret i morse, vad är det frågan om?
Vi trotsade vädret och drog iväg ändå för att komma bort lite nu när vi bara varit hemma, Neo fick välja och han ville till Mobackes, tur för mig :) Vi kikade på sköldpaddorna och fiskarna, sen stod han själv och kikade på fiskarna och sa åt mig "Gå och titta på blommor du mamma, ja stannar här".
Fick med mig lite sticklingar hem, finns det nått roligare?
Efter det drog vi oss till Willys och handlade, mycket folk var det!!! Och kaos på parkeringen... alla körde åt alla håll och slirade. Sen åkte vi hem så Stella fick sova lite innan vi hämtade pappa på jobbet, ikväll var hon vaken ända till 19.15 tror ja d var, vi måste försöka skjuta lite på hennes kvällar, 18.00 känns lite väl tidigt det blir stressiga kvällar! Och tidiga mornar förstås... I morse sov hon dock till sju fast hon somnade 17.20
I morgon är det Lördag och Jonas är hemma, lyxigt värre! Får se vad vi hittar på för nått! Söndag spelar han match, mot Sandviken?? Hur sjutton är det möjligt, och samma tid som finalen? Stackars människor som inte får se!!!
Nu ska jag kika lite på tv innan jag kryper i säng!

Idag vill jag skänka lite varma tankar till en kär vän som går igenom nått fruktansvärt!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0