Vinter, du kära? Vinter

Var det fler än jag som blev besvikna i morse när det hade kommit massa snö? Jag som trodde våren var påväg! Jag kikade på bilder från förra året häromdagen och bara i mitten på April var snön borta??, det kommer det nog INTE vara nu.
Våran lilla Sessa har nu fyllt 1 år! Det känns otroligt skumt. Att tiden bara rusat iväg på det här viset! Men underbart att se hur hon växer och utvecklas för varje dag. Sedan förra helgen går hon omkring här hemma, blir stadigare och stadigare för varje dag.
Vad mycket dom hinner med att lära sig på bara ett år, från att ligga o inte ens kunna le när dom föds, till att nu knata omkring och ropa på mamma och pappa, säga några andra ord, äta själv mm mm. Otroligt!!
Hon har hunnit med mycket annat under sitt första år med, endast 3 veckor gammal fick hon åka ambulans och ligga på sjukhus i tre dygn, sin första semester gjorde hon vid två månaders ålder likaså sitt första bröllop fick hon bevittna då, en vecka i Göteborg blev det.
När hon var fyra månader var det dags för den andra semestern, då for hon till Östhammar en vecka och myste i solen och tog sitt första dopp i den lilla sjön vid stugan där vi bodde.
Det var nog de största grejerna som hänt under hennes första levnadsår, sen har vi hittat på mycket anant bus också!

Stella alldeles ny



Påväg hem, 1 dag gammal



Stella 3 månader gammal, på dopdagen



Stella lite drygt fyra månder, lär sig äta gröt :)



Stella cirka 7 månader



Stella 1 år



Kärlek!

Apropå födelsedagar så sa jag till Neo att snart måste du lära dig att ta på dig overallen, du som blir fyra år i år. Då får jag till svar : " Men mamma, jag fyller ju år 19:e November" Det roliga är att ingen har lärt honom det, dom snappar upp mer än man tror :) Gofis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0