Krig!

Lika dålig update här som vanligt, men jag hinner verkligen inte. Nu har jag jobbat heltid och så har ja ju skolan. Tenta på Fredag och Torsdag, sen så :)
Krig var det ja, nu har Neo och jag krigat i en halvtimme för att han INTE ska ha jeans, det slutade med att vi tog på mysbyxor. Suck! Jag sa till honom dock att ska man på kalas eller dop eller nått sånt så får man lov att ha jeans, Neo svarar "Jaaa mamma, ja vet deeee" på stockholmska :) Ha ha!
Jag trivs jättebra på akutmottagningen, mycket mycket lärorikt! Också mycket att lära så hjärnan fungerar knappt när jag kommer hem påkvällen och ska sätta mig med böckerna. Men snart trillar nog poletten ner.


Bjuder på en bild på våran biltjej. Fort går d :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0